Kizlar bende gebelik sekeri çıktı şuanda günde 4 defa ölcüm yapıyorum ve diyetle devam ediyoruz.
Bebegin kilosu boyu önden gidiyormus dikkat et falan iri bebek falan falan.
Ve verdikleri diyetle hiç doymuyorum yesem bi dert yemesem bi dert siz neler yapiyosunuz.
Şeker çikolata tüketmiyorum tabi ama normal porsiyonlarim da küçülttüm.