Alttan muayene olmuyor normalde ama bir iki kişiden alttan bakıldığını duymuştum ama benim doktor normal karından baktı her şeye, belki net göremediklerinde ya da sınırda durumlarda daha iyi görmek için yapılıyor da olabilir bilemedim, alttan daha net gözüküyormuş ya genelde.