Mucize_mom2 Kızlar 8 ay önce ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi 7 haftada durdu.Bu ikinci hamileliğim çok şükür 13 haftalık olduk ama hergün coraspin içmek zararlımı ara sıra burnumda minik kanamalar oluyor peçeteye silince gelen.. kafam çok karışık
Isik22 Mucize_mom2 banada detaylı ultrasonda bebeğe yeterli kan gitmesi için coraspin içmem gerektiğini söyledi doktorum 35.haftaya kadar içtim sonrasında doğum olabilir diye bıraktırıyor çünkü doktorlar. Neden endişe ettiniz onu anlayamadım canım nerdeyse her hamileye veriyor doktorlar aspirini. Burun kanamasını doktoruna sor bence
Dorukkusumm Mucize_mom2 corasprinin hiç Bi kötü etkisi yok korkmayın ben gebelikten 1 ay önce başladım 34 haftalığım daha yeni bıraktım.
Flyderndkk Mucize_mom2 5 haftalıktan beri kullanıyorum. Bir kaybım olduğu için tamamen önlem amaçlı. 35te kesecek doktorum
Seda06891 Bende aynısını yaşadım corasprin kullanıyorum bendede oldu bi Kaç kez doktorum devam et dedi ama sürekli Korku var içimde
Mucize_mom2 Seda06891 banada devam dedi ama ben normal yasantımda bile ağrı kesici nedir bilmem ilac içmişliğim yoktur.Hakkımızda hayırlısı olur inşallah
Mucize_mom2 Isik22 ben pıhtılaşma testlerini yaptırmadım ilk gebelik diye bu sebepten acaba zarar verirmi bebeğe diye hayırlısı inşallah sağlıkla doğar bu sefer🙏🏻