Dmttthemum Salı günü 37. Haftam başlıyor öğretmenim 32. Haftada 7 Şubat a kadar çalışabilir raporu almıştım şimdi başka bir şeye veya dilekçeye gerek var mı acaba ? Tecrübeli arkadaşlar aydınlatırsa çok sevinirim
pheobebuffay Dmttthemum benim de cuma başlıyor personel büro gerek yok 32 çalışabilir raporunda ne zaman izne ayrılacağın yazıyor dedi o yüzden bir şeye gerek yok diye biliyorum kamu çalışanıyım
kelebekucusu Dmttthemum ben de öğretmenim kaçıncı haftaya kadar çalışabiliyoruz butun izni doğum sonrasına saklamak için
Haldem01 Evet bende kamu çalışanıyım. 37 kadar çalışabilir raporu aldım personeldeyim zaten. Raporu arkadaşa verdim başka da bir şey yok. O gün gelince ayrıldım.
Dmttthemum kelebekucusu 37. Haftaya kadar çalışabiliyoruz 32. Haftada gidip doktorunuzdan 37. Haftanın başladığı güne kadar çalışabilir raporu almanız gerekiyor
kelebekucusu Dmttthemum sonrasında dogum yaptıktan sonra mı 8 hafta oluyor yani atıyorum 37ye kadar çalışır izni aldık ama 39 40ta doğum yaptık o durumda ne oluyor
Dmttthemum kelebekucusu zaten 8 hafta doğum sonrası izniniz var 5 daha doğum öncesinden eklenecek 37 ye kadar çalışacağınız için ediyor 13 hafta doğum yaptıktan sonra 13 hafta izinli olacaksınız
Ceyo01 Dmttthemum Şimdi en son 37. Haftada izne ayrılıyoruz ya 37.haftanın üstüne mi 13 hafta ekleniyor. 39 da doğum yaptık mesela o zaman nasıl oluyor 39 un üstüne mi eklenecek 13 hafta kafam karıştı benim.
Dmttthemum Ceyo01 doğum yaptığımız zamanın üstüne 13 hafta ekleniyor diyelimki 15 şubatta doğum yaptınız ordan itibaren 13 hafta sayacaksınız
haticenurrr Ceyo01 37 ye 13 ekleniyor diye biliyorum 37 den önce dogum olursa kullanılmayan haftalarda ekleniyor
Dmttthemum haticenurrr sizin dediğiniz gibi olursa ama hakkımız olan 3 haftalık doğum öncesi iznimiz yanar