Benim de ilk hamileliğim. Tek bir araç almak istedim açıkçası , önce travel sonra kabin almak bütçemi zorlardı ve de gereksiz diye düşündüm . Uzun vadeli olması için kabin boy olan Kraft q77 aldım . Yenidoğandan itibaren kullanılabilir yazıyor tam yatar pozisyonu var. Doğum mayıs a denk geleceği için yazın bir kullanım olacak. Bu yılı bir şekilde slingle filan geçiririz diye düşünüyorum. O yüzden aldığım araçla ileriki yıllarda kolaylık sağlayacağım.