Tansiyon dengesizliginden dolayı sezaryene alabilirim dedi doktorum. Oysaki doğum için herşey normal gidiyor ve öyle de olmasını istiyorum. Ameliyathane korkumdan dolayı sezaryen istemiyorum. Spinal yapacağını, konuşurken hicbisey anlamayacagimi söyledi doktorum. Pozitif sezaryen hikayelerinize ihtiyacım var😔 Aksi takdirde doğurmayıp içimde tutucam 😩