Kele-bekler1 Merhaba kızlar 34 haftalıkken doktora gittik ama doktor kilo için normalden biraz az gibi konuştu şimdi 35+2 haftalık hamileyim bebeğin bu son ayda kilo alması için neler yemeliyim ? Bunu yedim çok farketti dediğiniz neler oldu lütfen yazın deniyim bende son ayım🙏🏻🥰
Minigim38 Kele-bekler1 gece yatmadan önce muz ve süt öneririm isterseniz cici bebe ve ceviz de atabilirsiniz. Kaşar peyniri, meyveler,kuruyemis,soda kemiklerini güçlendiyormus, günde 2 Yumurta,kabak çekirdeği,ıspanak
momyy__ Kele-bekler1 ben en başından beri doktorumu dinleyip ceviz fındık kaşar fln çok yedim oğlum 4 kiloya yakın doğdu 3700 dü
Dhlil Kesinlikle kırmızı et hatta kavurma 1 hafta boyunca doktorumun önerisiyle kavurma yemiştim 1 haftada 500 gr almıştı bebeğim
Kele-bekler1 Maasallah canımm beniim sağlıkla büyüt insallah bende son ay insallah biraz daha toparlar 🙏🏻🥰 momyy__
pheobebuffay Kele-bekler1 nesquik süt yedim her gün bir muz yedim kaşar et ve tavuk çok yedim yumurta yedim tahin pekmez ceviz ve bal yedim ( hala yiyorum gerilik var) ama alıyoruz kilomuzu ❤️
Nazindirellaa Kele-bekler1 Kele-bekler1 her gün eksik etmediğim süt ve kaşar peyniri var. Kilomuz haftamıza göre çok güzelmiş🥰