Merhaba anneler eşimin haftaya doğum günü var ve ona cinsiyetini doğum gününde söylemek istiyorum. Şuan 12. Haftadayım sizce bu hafta gitsem cinsiyet öğrenebilir miyim? 12. Haftada yada öncesinde cinsiyet öğrenen var mı sizler hangi haftada öğrendiniz ?