Morning-star Kyrbgr23 Sağlıkla kucağına al inşallah canım. Ne güzel beklemişler 37ye kadar☺️ kiloları falan nasılmış
Kubraa033 Kyrbgr23 ya ne güzel bizde 36 haftalk olduk 37 de alalm dedi doktorum insAllh sağlıkla kavuşun
Morning-star Kyrbgr23 oh maşallah canım kiloları da çok iyi insallah hemencecik evinize çıkarsınız 🙏🏻 tam 37+0 mi. Doktor mu dedi alalim diye. bekliyorsa bekleseydi diye düşünüyor çünkü insan☺️
Bahar8111 Kyrbgr23 bende çift yumurta ikizlerine hamileyim neler yediniz beslenmenizde nelere dikkat ettiniz? Kiloları maşallah çok güzel:)
Melisyusuf Kyrbgr23 bende 27 haftalık olacam yarın şimdiden zor geçiyor o haftaları düşünmek bile istemiyorum ama sonucu güzel olacak inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız hepimiz
Kyrbgr23 Morning-star doktor 10 gün daha bekleyebilir dedi aslında ama 1 haftadır kilo alımı durdu bebeklerin bir de ben çok rahatsızım ağrılarım hiç dinmiyor son zamanlar da doktor da eziyetin anlamı yok alalım dedi tam 37 haftalık oluyoruz yarın
Morning-star Kyrbgr23 son haftalar zor geciyor canim biz de yarin 35 oluyoruz. Diyorum iki hafta daha dayansinlar diye. İnsanin her tarafi agriyor. Doktor da onayladiktan sonra sorun yok zaten ne güzel kavuşacaksınız yarin cok heyecanlı 🥰🥰
Kyrbgr23 Bahar8111 inanır mısın canım ne istediyse yedim çünkü kendime engel olamıyorum yemesem aklımdan hiç çıkmıyor o yiyecek ne ise. Ama kefir ve kaşar muzu baya yedim
Morning-star Kyrbgr23 ona da acımıyor diyorlar canım burda arkadaslardan cok korkanlar bile bisey hissetmedik diyorlar. İncecik bir ignedir o eminim. Bir de o anin heyecani ve telasiyla anlamazsın bile. Hiç kötü düşünme saniyelik giriverip çıkacak iğne ☺️
Dalklncebru Kyrbgr23 o iğne hiç acitmiyor abla iki sezeryanimda bile o kadar korka korka gittim ki hiç korkulacak birşey yokmuş.
Zeyas Kyrbgr23 Ben sadece soğukluğunu hissetmiştim tek seferde oldu acıyan bir kaç kez denemeyle olanlarıda duydum çevremden yapan doktora bağlı bence