EsraKaraku ya mantıklı düşününce iki Doğumda aynı birinde spinal yani uyanık bir şekilde kesiyorlar diğerindede uyanık iğne ile uyuşturularak kesip dikiliyor
Spinal sezeryandada başta o iğneyi yicez normaldede
Normalin iyileşme süreci daha kolay hızlı sezeryanın daha meşakkatli bir süreci var
Dikiş sayısı daha fazla olucak Bende kararsızım bebeğim için hangisi hayırlısı ise o olsun diyorum ama ilk sezeryanım kötü geçerse 2. Çocuğumdada mecbur kalıcam ama ilk normal kötü hissedersem 2.ye sezeryana çevirme imkanım olucak ikiside zor Allah yardım eder bir şekilde ben epudural normal düşünüyorum bakalım hayırlısı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️