Fatmarana Mihrimah18 aynı şekilde lekem oldugunda 6. Haftdada doktor kanaman geçene kadar kan sulandırıcıyı bırak demişti bırakın kullanıyorsanız artırır kanamayı kanama durunca doktor zaten başla der tekrardan ama doktora gitmeden bırak kullanıyorsan
Mihrimah18 Fatmarana önceki gebeliklerimde bu haftada kullanmadm ama yine de kanamam oldu, suan doktorum kullanma diyene kdr kendiğinden kesemem. Ancak aspirin yerine iğne tercihi sorucam dktoruma
Mihrimah18 Minikmucizelere beklenen adetim 2 şubattı. En son 4 subatta verdim, lekelenmem var diyince. Doktorum betan cok güzel artmıs dedi.
Minikmucizelere Mihrimah18 doktorun öyle dediyse kötü bi şey yoktur inşallah canım kötü dusunmemeye çalış ne zaman gidiceksin muayene olmaya