Merhaba tam 5 haftalık hamileyim. Yarın kadın dogum uzmanına gideceğim. Betam 3 şubat 310 idi. Yarınada max 800 falan olur sağlıklı bir gebelikse. Gittiğimde muhtemelen kese görebilmek için vajinal ultrasondan bakacaktir. Eğer öyle birşey söylerse kabul etmeli miyim? Tabi doktor riske atmak istemez ama baktırıpta kanaması olanları duydugum için endişeliyim. Yardımcı olur musunuz? Deneyimi olanlar?