Kızlar 40 haftalığım ilk gebeliğim ne zman doğuracam hafiif sancılarım oluyor değişik durumlar yaşıyorum bugun doğrurum diye ama yatağa geçiyorum hepsi bitiyor ve en kötüsü dün eşim askere gitti moral olarakta hiç iyi değilim bu hafta doktora gitmeyi düşünüyorum bakalkm ne diyecek ben sancı felan olsun öyle hastaneye gitmeyi düşünüyordum acaba yanlış mı düşünüyorum