Geçen hafta cumartesi günü bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum o günden beri kanamam devam ediyo öyle aşırı değil ama. Az önce 1₺ büyüklüğünde pıhtı şeklinde parça geldi resmen ve adetin ilk günü gibi karnım ağrıyo. Normal mi böyle olması endişelenmeli miyim yoksa? 😞