haticeguneess Merhaba anneler 13 haftalık hamileyim hamilelikte ıhlamur içilir mi hiç doktoruna bunu soran oldu mu?
Elif0111 haticeguneess ıhlamur abartmadan içebilirsin demişti doktor. Soğuk algınlığı yaşadığım zaman günde bir bardak içtim bende. Nane limonda içiyorum o da sıkıntı yapmaz dedi
Merveofs haticeguneess doktorum hamilelik süresince bitki çayları kullandırmadı bana. Bence danış doktoruna canım
ikbalk Ben de çok hasta olmuştum, azıcık içebilirsin demişti doktorum ama ıhlamurdansa ballı süt iç çok çok daha iyi oluyor, ıhlamur normalde de polenli bi yapıya sahip olduğu için hapşırığı falan artırabiliyor:)
Aecer haticeguneess doktorum daha ilk muayenemde ıhlamur hariç tüm bitki çayları yasak demişti. Ihlamur içiliyor diye biliyorum yani. Tabi normal seviyelerde içilir yine abartmamak lazım :))