Hesme HOME inşallah güzel haberlerle gelirsin 🌸 ben fazla meraklı olduğum için 5 gün kala bir test yaptım çıkmadı 3 gün kala tekrar yaptım 🤭
beyza_77 HOME bence bekleyelim canım adet gününü, gereksiz stres olur bizim için zaten 2 günümüz kaldı 8 şubat değil mi seninde bat tarihin
beyza_77 HOME evet evet canım kaşık ağrım az ama goguslerim büyümüş gibi biraz böyle dokununca sertleşmiş gibi dokununca aciyor başka belirtim yok o yüzden pek ihtimal vermiyorum
elifcicek_07 Erken gebelik ile 6 gün önceden öğrendim bence yapbilrsin onların yanılma payı gerçekten çok düşük bende hiç negatifken pozitif yada pozitifken negatif göstermedi çok hassaslar