Crnn_1 Sezeryana şartlamıştım kendimi başından beri 38+2 yim doktor şuan bebeğin pozisyonu çok iyi sezeryanı düşünme diyor çok korkuyorum gerçekten açıklık vs daha bakılmadı
Tazeanne56 Crnn_1 ben de korkuyorum normal doğumdan fakat sezaryenden daha çok korkuyorum ilk gebeliğim ve sezaryen hiç istemiyorum bence korkmayın Allah yardım ediyor pozitif doğumları okuyarak kendinizi cesaretlendirin ben öyle yapmaya çalışıyorum