Aysennii Merhaba kızlar 37+5 deyim şuan artık doğumu başlatmak veya kolaylaştırmak için neler yemeliyim veya ne içmeyelim acaba
Eldgrn Aysennii adacayina veya kekik çayına baslayabilirsin doktorum bunları önerdi birde yemeklerden sonra 2 adet hurma
2022bebeki Aysennii Hurma,ananas, ahududu yaprağı çayı,bol squat, yürüyüş,hareket birebir. Tabi korunmasiz cinsel ilişki ve sıcak su
Rabia06 Aysennii hurma , Ananas da cok etkili ben 2. Kızımda akşamı ananas yedim sabahı sancıyla uyandım bide korunmasız ilişkide cok faydalı canım Rabbim yardımcımız olsun inşallah