Selam arkadaşlar ben 5+2 hamileyim yeniyim yani 4.haftada dokyora gittim rahim duvarina bakti kalinmi diye inceyse diş gebelik olabiliyor dedi ve bakti kalin gayet iyi dedi ama keseye bakmadı değerim 550ydi gozukmez diye bakmadi muhtemel haftaya persembe cagirdi o zaman 6.haftam olucak acaba kese gözükürmü kalp atışlari da duyulurmu 6.haftada ? 🤔