Ben düğünümden 1 ay önce kullanmaya başlayıp yaklaşık 1,5 yıl kullanmıştım. Reglimin saatini bile biliyordum nerdeyse ilacı kullandığım süre boyunca. Daha sonra daha uzun süre kullanmak istemediğime karar verip son kutuyu da bitirerek ( bence bu kısım önemli çünkü düzensizliğe sebep oluyor yarıda kesmek ) bıraktım. Çok uzun yıllar kullanımda gebeliği bekletebiliyor ancak buna karşın yıllarca kullanıp bırakayım artık bebek istiyorum diyip ilk denemede hamile kalan arkadaşım da oldu. Bence önce regli düzenleyip eksiksiz bir takvim tutmalı. Böylece yumurtlama günlerinizi aşağı yukarı bilebilirsiniz.