AyFa1608 kardelenlii çok normal. Bebek yerleşiyor. Zaman zaman kasık ağrısı batması kramp bunlar normal. Çok çok şiddetli veya kanamalı olmadığıı sürece korkma. Rahim büyüdükçe de olacak o ağrılar.
SeDAaaaa35 Bende de oluyordu canım kramp giriyordu kıpırdayamıyordum doktor rahim genişliyor ondan dedi kanama olmadığı sürece korkma demişti