healthymoms Kızlar sezeryan sonrası ağrılarım olduğu için majezik kullanıyorum ama bebek emziriyorum siz naptınız bu ağrılar için bebeğe gitsin istemiyorum.
dilinkopsunemi-bisus healthymoms majezik olmaaazz parol yada dexforte kullanabilrsin doktorun mu dedi majezik kullan diye
gkcnn healthymoms benim doktorum da sezaryen sonrası majezik vermişti sorduğumda da emzirebilirsin sorun yok için rahat olsun demişti
Minigim38 healthymoms diklarondu sanırım adıni unuttum iğne yazmıştı doktorum 1 hafta boyunca onu vuruldum sonra geçmişti ağrısı
dilinkopsunemi-bisus healthymoms emzirenler için çok ağır bi ağrı kesici ama doktorun nasıl verdi anlamadım
dilinkopsunemi-bisus healthymoms ölçülü içersen sorun olmuyor tatlım bende kahveye düşkünüm emziriyorum bi sabah bi akşam bi fincan nescafe içiyorum