Elif927 her sabah 10-10 buçuk gibi 2 yumurta kesin olacak şekilde peynir zeytin yeşillik turp bal ceviz yeriz. Ekmeksiz. Kahvaltı sonunda da her zaman meyve yeriz. Mevsimde ne varsa. Kivi, mandalina, nar. Bu yazdıklarımı 22 aylık oğlum da yiyor.
Öğlen ya da ara öğün yapmıyorum. Bazen işte oğlumla kuruyemiş vs yeriz. Akşam da mutlaka dengeli olur. Çorba, sebze yemeği ve et yemeği. Ev yapımı turşu çok tüketirim.
Akşam yemeği de en geç 7 de yemiş oluruz. Daha öyle yemek yemem. Canımız çekerse Mısır patlatırız ya da boş geçer.
Gün içinde bol su tüketiyorum. Uyuyorum dinleniyorum. Süt konusunda bir sıkıntım hiç olmadı. Hala daha çok şükür sütüm geliyor memem sertleşiyor 4-5 saat içmese.
Süt olsun diye çok beslenmenize gerek yok. Kaliteli protein alın gerisi kolay. Uykunuza, stres seviyenize de dikkat edin. Gerisi hallolur.
Ben çünkü gerçekten doğduğundan beri bu şekilde besleniyorum 2 öğün. Şeker, un, ekmek, tatlı bizim mutfakta yoktur. Sütümde bir sıkıntı yaşamadım çok şükür.