Busra1d Kızlar selam 22+3 olduk çalışmaya devam ediyorum doğumdan sonra çalışmayı düşünmüyorum devletteki doğum haklarım neler az çok bilgisi olan varmı kaç aya kadar çalışmam gerekiyor yararlanabilmem için ?
busra986 40 hafta baz alınıyor 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra olmak üzeri toplam 16 hafta ücretli izin hakkınız bulunmaktadır. 40 gün de rapor hakkınız var. Doğum tarihinden itibaren 24 aya kadar da ücretsiz izin hakkınız bulunmaktadır.