Canım sağlık ocağına doğurdum diye söyle onlar kaydı başlatsın her aşı ve takipte çağırıyorlar ben doğurduğumda bi hafta sonra gel demişti gittim benden kan aldılar bebekten kan aldılar bebeğın 1 haftada nasıl geliştiğine bakıyorlar 1 aylık olduğunda bebek aşı oluyor onda çağırdılar sen söyle sağlık ocağına kaydınızı yapın canım numaranı da ver seni arayıp haber verirler takip aşı için