mminiginannesi10 Allah razı olsun kızlar umarım benim gebeliğimde güzel sonuçlanır, doktorumda yapacak birşey yok artık diyor çünkü verebileceği bütün ilaçları verdi, bundan sonrası Allaha kalmış. İnşallah sağlıkla kucağıma alırım 😞🤲🏻
bsr0101 mminiginannesi10 Allahım sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin canım üzülme benimde erkenden doğum riskim var Allahtan ümit kesilmez en iyisini rabbim bilir bende çok korkuyorum
1prensannesiiii mminiginannesi10 benimde 6 haftalikken kese etrafında kanama alanı oluştu progstan ile önlendi şükür şuan 34 haftalık olduk .korkmayın bol istirahat edin
Turan123 Benim eltimde tam da senin gibiydi. Belki de onda daha büyüktü kanama alanı. Resmen pantalonu dahil kan olurdu ev yatak hərşey batardı. Doktor bu bebek düşecek dedi 2 3 saate gelirsiniz . Ama yinede pruluton iğne falan yazdı. Tam 15 haftasına kadar aşırı kanamaları oldu. Doktor bile şaşırdı bu kadar kan nerden geliyor diye. Ama o bebek doğdu şuan 2 yaşı yaşında . Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. Bizim Ali bebek gibi güçlü olsun annesine tutunsun inşallah. Korkma canım Allahdan hiç bir zaman ümit kesilmez.
Deig Benimde kanamalarim çok yogun olmasada hergun az miktarda oldu 15 gun boyunca. Önlem olarak progestan kullanıyorum. Ince cizgi seklinde hala kanama alanım var. Aktif olarak kanamam durdu. . Bende çok pimpirikli bir insanım. Allah nasip ederse inşallah alırız canım sağlıcakla kucağımıza bebislerimizi yorucu bi süreç malesef mminiginannesi10