Ayseehh kese kenarlarında kanama alanı olabilir, atık kan olabilir, yerleşme kanaması da olabilir çok bilinmiyor ben 7. Haftada gittiğimde kese kenarlarında kanama alanın yok, yerleşme kanaması olabilir her ihtimale karşı progestan vericem demişti. Bilemiyorum tam net o yüzden🤷🏻♀️ama dediğiniz gibi doktorunuza bilgi vermeyi sormayı es geçmeyin. Çoğu kişi yaşayabiliyor çok okudum forumda. İleri haftalarda bile yaşayanlar var. Aslında progestan bir nevi güzel bir ilaç bebişin rahme tutunmasına yardımcı oluyor. Haftanız da küçük size çok yardımcı olacaktır bu konuda😍 şiddetli ağrınız yoksa kasık ağrıları normal🙌🏼