Eylul65 Kızlar ben 9 haftalık hamileyim.vajinusmus geçmişim de var var. Ayrıyetten kronik astımım var. Parmağım dahi acısa nefessiz kalıyorum. Bütün bunları göz önüne alarak normal doğum yapmak istemiyorum. Astımı olup da normal doğum yapan var mi ? Hamileliğin ilerleyen döneminde astımda ilerleme oluyor mu ?
MinikooMom Pek bilgim yok, ama bedenin ne şekilde ilerlemek istiyorsa öyle ilerle, doğum başlı başına mucize birşey. ☺️ Kendini bunları düşünerek zedeleme, strese sokma 🤍 Vakti günü geldiğinde Elbette herşey olur. Normalmiş Sezeryanmış düşünme ☺️
Eylul65 MinikooMom Vajinusmus geçmişim beni çok korkutuyor maalesef 1.5 yıl eşimle beraber olamadık. Şuan bile kasılmalarım var ister istemez aklıma takılıyor 😔
MinikooMom Eylul65 İşte bilgim olmadığı için Sadece içini rahatlamak için söylüyorum, kendini meşgul edebileceğin meşgaleler bulmalısın evin içinde ☺️ Ne kadar çok kafaya takarsan bi o kadar kafa zihin yoğunluğun artar. Durduk yere kendini yıpratma 🤍
asilbabymom Alerjik rinit astımım var. Hamileligimin ilk 3 ay ve son 3 ayı olmak uzere cok zorlandım nefes alamamak, burun tikanikligi geniz kasintisi ve alerjimin tetiklenmesi sebebi ile cok yorucu bir surec gecirdim. Psikolojik ve fiziksel yıprandigim icin sezeryan tercih ettim. Normal dogum hastaligimdan oturu gozume dağ gibi geldi.
Aysershn44 Kendimi bildim bileli kronik astım hastasıyım ve baya ileri düzeyde ilk çocugumu normal yaptım şuan ikinciye hamileyim onuda normal yapacağım insallah korkmayın doktorunuza ve kendinize güvenin hayırlısıyla sağlıklı doğumunuz olsun insallah