Merhaba kızlar 7+1 haftalık gebeyim. Dün bebeğimin kalp atışını dinledim ve hiç bir sorunumuz yoktu. Bugün karda merdivenlerden kaydım ve merdiven belime denk geldi galiba belimde ağrım var. Herhangi bir lekelenme kanama veya sancım yok ama sizce ne yapmalıyım doktora gitmek için bekleyeyim dedim çünkü acilde bakarlar mı ??