TugSozTan her gün tartılıyoruz ama sağlık ocağındaki doktor ve ebe de takip yapmak zorunda bizleri. Uyarılar , testler , aşılar doğumdan sonrada bebeğin aşıları buralarda devam edecek zaten. Özel hastane ve sağlık ocağı orantılı olunca benim fikrimce daha rahat oluyor. En azından bir ilaç yazdırmaya gittiğimde mesela benden şüphelenip göğüse sevk ettiler ve zatürre olduğum ortaya çıktı. Yani bu durumu istemezsenizde rahatsız oluyorsanızda başka hastane ya da doktor seçebilirsiniz. Herkesin isteği farklı. Benim arkadaşımın doktoruda hamileliği boyunca 6 kg aldı diye kızı strese soktu ; ben istemem mesela sürekli tartıya çık hadi , kgna bakalım denmesini .Zaten hamileyim bide kgyu kendime dert edip strese giremem