Rumeysakc yaaa çok geçmiş olsun canım valla tüp bebek olunca insan 3 kat daha endişeleniyor sanırım ufacık bi ağrı olsa neden ağrıyor olmasa neden belirti yok pozitifi görene kadar sonrada gördükten sonra bu endişeler yüzünden zehir ettim kendime şu hamileliği halbuki 6 yıl bekledim bu anı