Alymus Ben yeni doğduğunda pamuk kullanırım diye pamuk aldım geçen gün molfix ızotonik sulu ıslak mendile denk geldim. Kullanan var mı memnun musunuz ?
2pati1baby Alymus bende stok yaptım , 3 yaşındaki oğlumada kullanıyorum alerjik die. Kokusuz güzel baya