Nilsezen23 kesinlikle başka dr a görün canım. Tabi ki dr dan daha iyi bilecek değiliz ama tek bir kontrole de bağlı kalma bence. Kanama benim 5. Haftamda çok hafif pembe bir nokta gibi geldi yalnızca dr yerleşme mi değil mi diye bile bir sürü şeye baktı. Progestan vermesi gerekirdi en azından diye düşünüyorum ilk hamileliğimden deneyimlediğim kadarıyla canım.