-Nazlican35- N0163 ben evde kedım var pozitif çıktım Dr kakasını degostırme dedi çiğ et elleme vs dedı ama sağlığımda sorun yok çok şükür
N0163 Sevgi56 Tesekur ederim canım yok hayır hiçbir belirtim yok anlamadim gitti herhangi bir hayvanla bir temasimda olmadı tek korkum bebekte enfeksiyon varmı yokmu
Miya-m N0163 merhaba, bugün benim değeriminde yüksek olduğunu öğrendim. Siz ne yaptınız doktor ne söyledi