Merhabalar ..5+2 de kontrole gittim doktor iki kese gördü..tüp bebek yaptırdık ..bu ikinci gebeliğim ..birinci gebelik de 1149 çıkan kan testi bu gebelikte 700 çıktı ve iki kese gördük..iki hafta sonra kalp atışına için gideceğiz..acaba tek keseye düşen oldu mu bu durumu yaşayan var mı?