Ceylin Semaselcuk ben 3 4 aylıkta 12 saatlik yol gittim geldim. 7 aylık ta da 17 saat gittim geldim. İyiyiz çok şükür Bi sıkıntı o lmadı.düşük riskim filan da yoktu tabi
DilekAlkanat Semaselcuk iyi yapmissin bence dr muayne olma sansim yoksa riske atmaya gerekde yok insallah sag salim kucagina alirsin