26+5 teyim,24+4 te gittiğimizde eşi olması gereken yerden aşağıda dedi doktor,yukarı çıkmasını bekleyelim,Dikkat etmen gerek dedi ve ben 87 kilo ile hamile kalmıştım,şu ana kadar yaklaşık 6 kilo aldım.kilo almamam lazım dedi,aldığın her kilo seni erken doğuma yaklaştırır dedi. Kendini zorlamadan hareket etmelisn dedi,ilişkiye yasak koymadı.yarın tekrar kontrole gideceğiz bakalım neler diyecek?