Linabebek1 Udu bende aynısından aldım e bebekten boyutu biraz küçük ve süngeri çok ince inşallah bebek rahat eder deneyip görcem
Udu Linabebek1 benide düşündürdü süngerin inceliği bide sanki hiç egimli degilmiş gibi geliyo bana yada bebek yatinca dümdüz olcak gibi geliyo
Linabebek1 Udu açıkçası fiyatı uygun diye aldım bide lazım olur diye altına destek bişeler koyabiliriz zaten 3 ay falan en fazla yatarlar emzirip yatırılır kusmasın boğulmasın diye
Udu Linabebek1 bende cok kisa sureli kullanilicak diye almak istedim aslinda cok cok dedigin gibi altina takviye yapilir max 3 ay yatar zaten ya o yuzden 400 500 lira vermek istemedim
Linabebek1 Udu kesinlikle herkesin bütçesi tabi ama sürekli kullanılmayacak diye bende çok para vermek istemedim deneyip görcez inşallah sağlıkla doğsunlar yatıralım 🥰🙏
Sibelisss1628 mylittlebabym anne yanı beşik olarak ne aldınız öğrenebilir miyim . Bende bakıyorum da küçük ama kullanışlı olsun istiyorum 😊
mylittlebabym Sibelisss1628 Chicco next2me aldım, dediğiniz gibi hem küçük hem hafif hem kullanışlı :)