Snglhfs Krem hiç kullanmadım ilk gebeligimde sızlama nezamn. Asladiysa göğsümde birer saat kapak kullandım doğumdan snra emzirip kapağı koydum hiç çatlak yarık olmadı bende bu hamileliğimde sızlama daha olmadı 31 haftaligim şuan daha başlamadım doğumdan s da başlarım tekrar emzirip takmaya