Merhaba sakın soydan iş merkezindeki semih özerene gitmeyin doktor çok kaba içeri girdiğiniz andan itibaren ateist olduğunu söylüyor ve saçma sapan konuşuyor çevremizde herkes bu doktora gitmiş ve hepsinin çocuğuna kulp bulmuş 24+3üm benim çocuğuma böbreği yok dedi sonrasında detaylı baktı varmış burdaymıi diyor sakın ama sakın gitmeyin!!!!!!! Psikolojinizi bozuyor…