20 gün önce test yaptım erken gebelik pozitif çıktı kan tahlili yaptırdım ultrason yaptırdım sonuç negatif ve kese yoktu tekrar günüm iki gün geçince test yaptım sabah pozitif çıktı emin olmak için iki tane daha yaptım tekrar pozitif çıktı sizce ben hamilemiyim cevremdekiler kanda görülmesi gerekiyor 10 gün geçti kan tahlili vereli