YagmurAnnesi Bu haftalarda diş çektiren var mı doktorunuz izin verdi mi ? Benim doktorum izin vermiyor. Sırf dişimi çektirebilmek için başka doktora gidip şansımı denesem mi ?
2pati1baby YagmurAnnesi riske girme , alla korusun dişinde iltihap olursa kana karışırsa bu çok büyük sıkıntı zaten az kalmış doğumuna biraz daha sabret
Gizem-eruzun YagmurAnnesi belli bir haftadan sonra bebek için yapılan anestezi riskli hale geldiği için doktorlar izin vermez. Ilk gebeligimde çok yaşadım bunu dogurana kadar dis ağrısı çektim gece gunduz😑
Nutelllaa YagmurAnnesi bende naptim ne ettim izin aldım doktordan gittim dişçiye ve yanlış uygulama yapınca sonuç bayıldım kaldım . bilincim kapanmış tamamen ismimi bile hatırlayamadim.imkaniniz varsa bekleyin doğumu
Nuraysss YagmurAnnesi dis hekimine muayene oldunuz mu iltihabik bi durum kaynakli agriysa antibiyotik verilir en azindan, son haftalarda erken dogumu tetikleyebilcegi icin tedavi onerilmiyor
YagmurAnnesi 2pati1baby Gizem-eruzun Nutelllaa Ne yapıyorsam fayda etmiyor 🤷🏻♀️ Günlerdir dişimin ağrısından tüm damarlarım çekiliyor sanki bu sefer kendimi kasıyorum kasıklarıma sancı vuruyor o yüzden çektirsem mi diye düşünmüştüm ama sanırım bekleyeceğim.
Gizem-eruzun YagmurAnnesi riske atma kendinide bebeginide. Tek önerebileceğim şey karanfil. Ağrıyan dışının üzerine karanfil köy ağrını hafifletir ya da patrol. Parolu yutmak yerine dışının üzerine koy uyustuyo. Son haftalarda bende gitmemiştim bu sekilde idare etmiştim. Çok geçmiş olsuun🙏
YagmurAnnesi Nuraysss yok muayene olmadım telefonla bir çoğunu aradık çekemeyiz deyince gitmedim. Ama şişlik vs yok çürük nerdeyse bi tek kökü kalmış diyebilirim yani sinirlere indi galiba o yüzden