Rumeysakc Melisa12- korkmanıza gerek yok ama sarı akıntı enfeksiyon dan olur. İdrar testi verin bence . Benim de var aynı şekilde sarı akıntı .
Rumeysakc Melisa12- gittim dedim ki sarı akıntım var oda idrar testi istedi . İdrarda enfeksiyon çıkınca antibiyotik tedavisi uyguladı ve 3 litre su içmemi söyledi.
Geker Bol bol su içmeni tavsiye ederim ben ama yine de doktorunla görüş benimde ilk haftalarda öyleydi bol su içtim biraz daha normale döndü
boygirlmom Sari akinti gayet normal. Yesile donuk ve kokuluysa doktorunuza gidin. Ama sari da olsa 3 litre su icin