Merhaba hanımlar Sat’a göre 5+1 haftalık gebeyim adetimin 7 günlük gecikmesinde yani 4+5 te beta değeri 95 çıktı doktor düşük ama artışa bakacağız dedi 3 gün sonra yani bugün beta 688 çıktı fazla bir artış gözüktü geç döllenme olduğunu da düşünmüyorum tekrar artışa bakılacak kese görünene dek başına gelen var mı acaba dış gebelikten korkuyorum değerin bu şekilde artması normal midir