Dunyevi Aynı safa çatlak kremi kullanan varmı 4 aylık hamileyim daha hiç bişeye başlamadım arada bi bebek yağı sürüyodum oda çok nadir
T_tor Dunyevi genetik olmakla birlikte ben 20. Haftadan beri lierac ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 37 ye girmek üzereyim ve hiç çatlağım yok. Arada nivea avokadolu nemlendirici de sürdüm. Ama lierac iyi bir marka tavsiye ederim 🎈
Bebgm35 Dunyevi ben birinci gebeligimde duzenli her gun aynisefa kullandim kesinlikle tek catlagim olmadi