Hanımlar ⅞ keredir kanamam oluyor kanama için bu öneriliyormuş ama içeriğinde baktığımda pıhtılaşmanız varsa dikkatli kullanın yazıyor sürekli kanamam oluyor Protestan iğne ve fitil kullanıyorum ama sürekli bitmeyen bir kanamam var tecrübeli. Anneler ??