ezghsn Merhabalar bugün 38+2 deyim. Karnımın artık düştüğünü hissediyorum fakat ne sancı ne de bir belirti var sadece bebek artık daha çok aşağıda ve aşağı baskı yapıyor sizce tahmini ne zaman gelir :) artık doğmalı diyorum
AnneyimmBen ezghsn bende bugün 39 oldum yalancı sancılar bile başladı karnım tamamen aşağıda ama bebeğin gelmeye niyeti yok gibi 😄
Ysm20 ezghsn göbek düşünce bebek kanala girmiş oluyor genelde.bizde 36 haftadayiz 35 te indi kanala.insallah gecikmez çünkü kanalda çok ağırlık ve baskı yapiyo
_umutperisii Artık doğmalı diye dedikçe gelmiyor yaa benimde 38+1 artık çıkmalısın diye hergün konuşuyorum banamısın demiyor 😂😂 birde şu aralar herkes 40+ ları görüyor bende korkmaya başladım 😂😂
ezghsn AnneyimmBen cuma gününe kadar olmazsa cuma tekrar alttan muayene edecek cuma 39 haftalık oluyoruz
ezghsn Ysm20 evet zaten baskısından dolayı yürüyüşüm zorlaştı 2 cm açıklığım vardı 36.haftada normal olacağı için bekliyoruz
_umutperisii ezghsn evet gerçekten öyle rabbim yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah dua edelim birbirimize 🤲😂