ben hep ishalim afedersiniz.. ama cok yoruldum yazmak istedim.. 30. haftaya girdim ama hamilelikten once de vardı kolonoskopi oldum bir sey çıkmadı ne yesem olmuyor yemesem de olmuyor bu durum yuzunden sosyal hayatım sıfırlandı zaten insan tuvalet ihtiyacını giderdikten sonra rahatlar bende ağrı oluyor ve hep ishalim ne yapacağım ben boyle bilmiyorum yalnız mıyım bu konuda 😔