Önerisi olan varmı
Mutlucan1 1 oglum var onun adı çınar oda cok guzel isim
Mutlucan1 Ali ☺️
Mutlucan1 Oğlum olsaydı göktürk koyacaktım☘️
Miraç cok hosuma gidiyor ama kocam ben koyucam ismini diyor. 😒
Allah nasip ederse bizim oğlumuzun adı Alparslan olacak🙏🏻🤍
Yusuf çok güzel bir isim ☺️
Oğluma Ali Osman koyacağız inşallah Ahmet Yasir Asaf sevdiğim isimler
Muhammet Asaf koymak istiyorum ogluşuma bakalım son anda biseyler değişmezse