Sakaryali54 32 haftalıktım sırf bu yüzden doktor değiştirdim. Bebek 40 haftalıkken 42 haftalık boyutlarında olcak, çıkarken parçalayabilir dedi, ee napcaz o zaman dediğimde de 38’de dua edelimde gelsin dedi. Ben şok! Kapıdan çıktığım gibi ilk cümlem ‘acilen yeni bi doktor bulmalıyım’ oldu.
Hayır yani zorla mı anlamıyorum ki? Yalnızca sağlık açısından değil, psikolojik olarak bile normal doğumu kaldıramayabilecek anne adayları var kaldı ki bnm sağlık problemlerim var kronik kurdeşenim ve atak geçirmemem lazım. Acil bi durumda bana müdahale de etmeyecek, o riske asla girmiyo ama normal doğumdan da vazgeçmiyo. Şimdi 37 haftalık olcaz yeni doktorumdan o kadar memnunum ki Allah bütün anne adaylarına rahatça konuşabileceği kendini ifade edebileceği bi doktor nasip etsin 🤲